مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-11سياسي

خدمات رایگان دامپزشکی در روستاهای محروم اسدآباد به مناسبت دهه فجر


رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از برگزاری اردوی جهادی ارائه خدمات رایگان در روستاهای محروم این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری سپاه خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از برگزاری اردوی جهادی ارائه خدمات رایگان در روستاهای محروم این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری سپاه خبر داد.

حسین وثوقی کیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر خدمات ارائه شده به بهره برداران در اداره دامپزشکی به صورت رایگان انجام می گیرد به مناسبت این ایام معاینات، نسخه نویسی، برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی و انجام ضدعفونی، سمپاشی رایگان اماکن دامی، واکسیناسیون دام های سنگین و سبک علیه بیماری تب برفکی، واکسیناسیون طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل به صورت آشامیدنی و انجام سنوگرافی به صورت رایگان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی این شهرستان را یکی از قطب های دامپروری و دامداری استان برشمرد و با اشاره به نقش دامپزشکی در بهداشت و سلامت جامعه گفت: مهمترین وظیفه این مجموعه مبارزه با بیماری های دامی و مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام و نظارت بر سلامت فرآورده های خام دامی بوده و در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه نقش بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان دامپزشکی در روستاهای محروم اسدآباد به مناسبت دهه فجر

خدمات رایگان دامپزشکی در روستاهای محروم اسدآباد به مناسبت دهه فجر